söndag 6 november 2011

jobbar för fullt!!!

Jobbar för fullt med låtar inför gigg på frimurarna i morgon 7 november med bl a Nils-Erik Berg / fiol och kapellmästare, samt Karin Sandén- Berg, cello och Tomas Johnsson på piano, det ska bli super kul, vilka höjdar musiker att sjunga med!!Jag kommer även att spela lite altsax på någon låt!. På tisdag är det rep i projektrummet Förslöv med Hallavara Stompers inför adventsgigget i Hovskyrka den 10 Dec. Sen måste jag repa som en liten iller på pianot, jag ska på kort tid få in en jädra stor repertoar för mina sologigg på julfester på olika företag i Malmö. Sen vidare upp till Stockholm för gigg med min kära kusin, Helena Åkerblom, i hennes kyrka i Märsta den 23 November och när jag ändå är i Stockholm ska jag passa på att gästa lite jammställen och knyta kontakter.... Let´s keep in touch!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar